IT support

---

IT support

Veškeré řešení problémů s PC SW+HW, Windows, Office (Outlook atd.), kamery atd.

Kontakty

Požadavky zasílejte vždy na podpora@dnservis.cz

725 945 202 - Michael Eret


IT support (Správa počítačových sítí)

Přenechte správu počítačové sítě externí specializované firmě.V dnešní době je správa počítačové sítě a především administrace serveru náročnou činností, vyžadující především obsáhlé znalosti, zkušenosti a tým kvalifikovaných odborníků. Z finančních důvodů je tato činnost pro malou či středně velkou organizaci vetšinou velmi náročná a nemůže si dovolit zaměstnávat svého vlastního správce počítačové sítě nebo celé oddělení IT. Častokrát proto dochází k outsourcingu správy sítě na externí specializovanou firmu, což je naší hlavní činností. Pomocí externí správy počítačové sítě se budeme starat o chod všech počítačů, serverů a sítových zařízení ve Vaší firmě.Pomocí IT auditu zmapujeme stávající stav Vaší počítačové sítě (výpočetní techniky, softwaru) a následně převezmeme do naší správy veškeré servery, počítače, pracovní stanice, tiskárny a jiná síťová zařízení a periferie, navrhneme optimální řešení a budeme se starat o kompletní údržbu a servis.V bezpečí budou i Vaše data, postaráme se o Váš informační systém, zajistíme plynulý chod Vašich aplikací o včasné aktualizace a zálohy dat.Kromě těchto služeb Vám poskytneme telefonickou podporu, případné problémy můžeme řešit OKAMŽITĚ vzdáleným připojením na Váš PC.Poskytneme Vám bezplatné poradenství a navrhneme inovace ve Vašem stávajícím systému a IT, tak aby Vám vše fungovalo tak jak má.Pokud si nejste jistí, jak je to s funkcí , kvalitou a hlavně bezpečím Vašeho systému a dat provedeme Vám audit SW i HW.

Výčet některých našich IT služeb

Pravidelná kontrola a monitoring:

• hardware

• síťových prvků

• serverů a datových úložišť

• pracovních stanic, notebooků

• tiskáren a výstupních zařízení (pravidelná profylaxe)Služby v oblasti software (SW)

• instalace aktualizací

• zajištění profesionálního antivirové ochrany a jeho aktualizace

• administrace přístupů, podpora uživatelů

• optimalizace systému

• správa aplikací a serverových řešení fungujících na platformách Microsoft, Linux, a jiné.

Plná správa

Tato služba je vhodným řešením pro společnosti od 2 do 50ti pracovních stanic. Zákazník výrazně šetří náklady na provoz ve formě mzdových prostředků, které by bylo nutné vydat na stálého administrátora, který navíc bývá nenahraditelným v případě dovolené nebo pracovní neschopnosti.V rámci tohoto rešení zajišťujeme a garantujeme:

• Kompletní dodávky, správu a servis počítačové sítě, serverů a pracovních stanic, periferií.

• Vzdálenou správu a údržbu serverů, případně pracovních stanic.

• Komplexní ochranu, zálohu firemních dat a internetovou bezpečnost.

• Řešení individuálních potřeb uživatelů při pravidelných servisních návštěvách.

• Okamžitou servisní odezvu na akutní či nečekaně vzniklé technické problémy.

• Telefonickou podporu.

• Rychlé vyřízení reklamací.

• Zápůjčky hardware a periférií.

Asistovaná správa

Služba je vhodná pro větší společnosti s 50 a více PCs vlastním správcem sítě.

• Koordinujeme, doplňujeme naše služby a servis se správcem sítě.

• Zastupujeme Vašeho administrátora v případě dovolené nebo pracovní neschopnosti.

• Kompletní dodávky a servis počítačové sítě, serverů a pracovních stanic.

• Rychlý záruční a pozáruční servis techniky.

• Koordinace a implementace dalších námi nabízených služeb za zvýhodněných podmínek.

• Řešení uživatelských problémů, na které se někdy nedostává Vašemu administrátorovy čas.

• Pomáháme překlenovat období dovolené vašeho IT specialisty, složitější havárie, větší zásahy v rámci firemní výpočetní techniky.

• Zápůjčky hardware a periférii.

• Dodávky spotřebního materiálu za garantované ceny nižší než v kamenných obchodech


Zaujali Vás naše služby?

1. Kontaktujte nás emailem, telefonicky nebo pomocí kontaktního formuláře.

2. Ozveme se Vám, zeptáme se na základní problematiku a dojednáme schůzku.

3. Analyzujeme stav, navrhneme schéma spolupráce šité na míru, představíme harmonogram řešení a sdělíme Vám orientační cenu.

4. V případě navázání spolupráce uzavřeme s Vámi servisní smlouvu, provedeme kompletní analýzu a dokumentaci současného stavu, návrhneme směr spolupráce a optimalizaci řešení, společně stanovíme priority společného postupu.